Punts de Servei Indaleccius (PSI)

PSI - Indaleccius Banyoles

Horari: De dilluns a divendres, de 9h a 13:00h i de 16:00h a 20:00h. 

Telf: 972 57 60 74

Adreça: Carrer Concòrdia Aigües de l’Estany, 30, 17820 Banyoles, Girona

PSI - Indaleccius Santa Cristina D'Aro

Horari: De dilluns a divendres, de 08:00h a 21:00h. Dissabte i diumenge, de 09:00h a 14:00h.

Telf: 872 21 57 48

Adreça: Carrer Teulera, 140, 17246 Santa Cristina d’Aro, Girona

PSI - Indaleccius Sant Climent Sescebes

Horari: De dilluns a divendres, de 08:30h a 13:00h i de 16:30h a 20:00h. Dissabte, de 08:30h a 13:00h. Diumenge, de 8:30h a 12:00h

Telf: 972 56 30 30

Adreça: Carrer de Mollet, 5. 17751 – Sant Climent Sescebes

PSI - Indaleccius Espolla

Horari: De dimarts a diumenge, de 08:00h a 20:00h.

Telf: 972 54 50 39

Adreça: Carrer Rabós, 13. 17753 – Espolla

PSI - Indaleccius Capmany

Horari: De dilluns a diumenge, de 08:00h a 14:00h i de 16:30 a 20:30h

Telf: 972 54 90 70

Adreça: Plaça Major, 4. 17750 – Capmany

PSI - Indaleccius Girona

Horari: De dilluns a divendres, de 08:00h a 16:00h

Telf: 872 729 934

Adreça: Carrer Pare Coll, 4, Girona

Que és un Punt de Servei Indaleccius?

El PSI dona atenció presencial per als nostres clients per facilitar-los que nos s’hagin de despleçar fins a les nostres oficines centrals. També s’atendran a persones interessades amb els nostres serveis, dins l’horari comercial que té cadascun d’ells.

Què us ofereix el punt de Servei Indaleccius (PSI)?

  • Us permet recollir una SIM tant per una nova línia mòbil com el duplicat d’una línia ja activa.
  • L’entrega d’un router de recanvi perquè el del client està malmès.
  • La compra o recollida d’un terminal mòbil (segons disponiblitat).
  • La compra o entrega d’un repetidor wifi / PLCs o Amplificadors WIFI
  • També hi trovareu informació comercial dels serveis que ofereix Indaleccius
Què haig de fer quan he recollit un equip o una SIM en un PSI?
Quan aneu a un PSI a recollir algun equip o servei seguidament heu de comunicar-vos amb nosaltres al 972576074 per poder gestionar-ne l’activació/reposició. Els notres tècnics us idicaran com procedir sobre això durant la vostra trucada.

 

Per qualsevol dubte Contacta’ns